Monday, December 20, 2010

ni語錄 - 需要

nini剛剛對我說:「mommy,i want to go to the park. can we go now?」
(媽咪,我想去公園....我們現在去公園好不好?)

我:「now?? it's too cold to play in the park now!」
(現在?現在去公園玩太冷了!)

nini :「but~~i need to go to the park and play!!!」
(可是~~我需要去公園玩!!!)

你需要去公園玩?!
我需要在家取暖耶!!!!!拜託~~~那麼冷!我才不想出門咧!!!


【2Y10M】

No comments: