Friday, August 26, 2011

ni語錄 - That's a surprise!!

nini:「mommy, I have something for you, but i cannot say it.」
(媽咪,我有事情要跟你說,可是我不能說....)

mommy:「oh? what's going on? it's ok to tell me...」
(喔?!怎麼了?你可以跟我說,沒關係的....)

nini:「mommy~THAT'S A SURPRISE! I CANNOT tell you now! you have to wait. you know!」
(媽咪!!!那是驚喜啦!!!我不可以告訴你的!!!你要等~知道嗎!)

mommy:「oh! surprise? alright, i'll wait then...」
(喔!!是驚喜喔!好吧,那我等....)

哀,真受不了,就知道是驚喜了還跟人家說!!!

nini:「Sorry, mom. I CANNOT tell you now, because daddy and i wanna give you a surprise. So i cannot say it now, you know! I cannot tell you we will buy a birthday cake for you. You have to wait till tomorrow, because THAT'S A SURPRISE! ok, mommy?」
(對不起啦,媽媽!我現在不可以跟你說,因為daddy和我要給你驚喜!!所以,我現在不可以說!知道嗎!我不可以跟你說我們會買一個生日蛋糕給你!你要等到明天,因為這是個驚喜!!ok,媽咪?!」

ni爸在旁邊差點昏倒!!!
但是,好笑的是....nini不覺得他有把驚喜說出來!!!他一直說「我現在不可以說!!!」
I love my cutie nini!!!哈哈哈哈哈!! 這個年紀的小孩,實在太搞笑了!!!

【3Y7M】

No comments: