Wednesday, February 1, 2012

ni語錄 - samson

nini: 「Mommy, I'm very strong because my hair is very long. just like Samson!」
(Mommy, 我很強壯,因為我頭髮很長,像參孫一樣!)

ni mama:「nini, you are strong. but you and Samson are different, you know.....」
(nini,你是很強壯,但是,你跟參孫不一樣啦!!)
還沒等我把話說完...

nini:「I know! I know! I was just kidding... Samson is strong because of God. I'm strong, because I eat a lot of food!!!!!」
(我知道!我知道!我只是開玩笑啦~ 參孫很強壯是因為上帝。我很強壯,是因為我吃很多東西啦!!!)

對啦對啦!你很strong是因為你吃很多東西,跟Samson不一樣啦.....
我可沒打算幫你留那麼長的頭髮跟參孫一樣阿!!!@@"

【4Y1M】

No comments: