Wednesday, April 15, 2009

巧虎上廁所

我還沒開始幫ni訓練上廁所啦,其實我也不太知道怎麼教,很多人說訓練尿尿的話,就半個小時或一個小時就帶去馬桶上坐著....

唉,我大概有點懶吧(什麼大概!明明就是!),再過幾個月再來試試看...我還想多過一些舒服的日子,不想每天擦那麼多次地板~
先別想那麼多,到時候再說吧~

我多少會上網查一下有關訓練上廁所的資訊,沒很認真就是了,今天我看到這個...笑個我半死,實在很可愛!
先留起來,以後要用到再拿出來給ni看~哈哈哈哈~

Japanese Toilet Training for Kids (English Subtitled)



原本post的第二個公廁上廁所的巧虎短片,想了想,因為這個英文翻譯的用詞不太適合小孩子!我還是刪掉好了.... ^^

6 comments:

Gilly said...

the 1st clip is quiet funny, i think it may be useful to little toddlers...but don't like the 2nd clip which uses lot of 'f, s' words, i wonder who translate it!

Anonymous said...

Esther,
Guess what? I am watching the video while I am having my lunch!!!
But it is a very funny clip. Not that disgusting.
LOLLLLLLLLLL
Lynn

Anonymous said...

Esther, practice dancing and singing with richard

ah chu ma

Esther said...

to Gillian,

yeah... i know.. that person would watch out the wording..that's for babies! =_="

Esther said...

to Lynn,

oops... haahahaa...

Esther said...

to Ah Chu Ma,

hahaa..
you think Richard will dancd and sing like this ? hahaaa~~~